Re: Psy wieszane na userach W95 i M$

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 01 Jun 1996 - 11:31:47 MET DST

Slawek Duchnowski napisal(-a) :

> Jestes pewien ze interesuje cie urzadzenia ktore samo cos tam wysyla?
> Skad uzytkownik moze wiedzeic co to urzadzenie wysyla i jak czesto?
> Trudno w to uwierzyc.................:(

Rozumiem ze piszesz to w swietle wypowiedzi m$ ze aby zmeczony uzytkownik
nie musial wysylac licencji to oni sami to zrobia (tzn. ich program) i
sprawdza czy masz legalna kopie. Czy mam racje?

ps. Czy moglbys sie opanowac z cytowaniem 60 linijek tekstu aby do niego
dopisac 1 wlasna? Ja rozumiem jeszcze ze cytujesz przedmowce, ale dlaczego
jeszcze cytujesz poprzedniego czlowieka? Czy m$ nie ma klawiszy do kasowania
raz wpisanych znakow?

--
Wojtek