Re: Psy wieszane na userach W95 i M$

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 01 Jun 1996 - 11:37:06 MET DST

Slawek Duchnowski napisal(-a) :

> No nie mam pojecia. Wszyscy moim znajomi ktorzy zorbili sobie
> upragrade z cd-rom z win 3.x do win95 zrobili to dobrze i bez
> problemowo. I zaden z nich nie jest zwiazany z jakas nauka komputerowa
> tylko sa lekarzami czy urzedasami.
> Satd dziwie sie na te czeste owpwoiescie jaki to horror instalowac
> win95. Jedyny dobry argument jaki slyzalem preciw win95 to Gregorio
> ktory napisal o popieraniu monopolu. Tui sie zgadzam bo to jak
> hodowanie sobie weza boa.....

Dobra. To ja nie na temat. Czy nie moglbys poswiecic tych 5 minut i po
napisaniu tekstu przeczytac go? Albo przepuscic przez jakis slownik bo
chwilami to juz wole jak ktos mi wszystko zawinie w 1250 niz jak mam czytac
"owpwoiescie" (pol: opowiesci). Prosze, rozumiem ze mieszkasz w kraju gdzie
czlowiek pracuje przez 25 godzin na dobe i na nic nie ma czasu, ale lepiej
nie pisac niz zmuszac ludzi aby sie uczyli jak jakies OCR-y.

--
Wojtek