Re: Psy wieszane na userach W95 i M$

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 01 Jun 1996 - 11:26:56 MET DST

Adam Hernik napisal(-a) :

> Ja mam taki sprzet. Instalacja z CD (4 sztuki), pracy chodzi bez zarzutu,
> w domciu instaluje sie, ale jadra nie mozna skompilowac bo mi Ooops wyskakuje.
> To samo sie dzieje po 5-10 minutach pracy.

Czy jest to moze "Exception 11"? Jesli tak to lepiej szybko sprawdz
stabilnosc konfiguracji ... Linux (kompilator C) w 99% wysypuje sie z takim
komunikatem przy "wspanialych" pamieciach. Jest to dosc znane i powszechne,
i na tyle pewne (jesli chodzi o przyczyne) ze lepiej to sprawdzic. Na pewno
nie sprzyja to mniejszej ilosci komunikatow typu General Protection Fault ...

--
Wojtek