scroll w PINBALLu

Autor: Seweryn Walentynowicz (seweryn_at_anatema.torun.pdi.net)
Data: Fri 31 May 1996 - 10:01:46 MET DST

  Witam !

   Mam gre pt. PINBALL. Polega ona na kulaniu kulki po ekranie, ktory
scrolluje sie z gory na dol ( za biegiem kulki ). Chodzilo to w zasadzie
dobrze, ale cos sie stalo i teraz podczas scrollowania ekranu sie zawiesza.
  Nie jest to karta grafiki, bo sprawdzalem na czterech roznych kartach
( roznych producentow ) i wszedzie jest tak samo.
  Nie jest to zepsucie plikow programu, bo instalowalem ponownie z dyskietek
instalacyjnych i wszystkie pliki sa nietkniete.
  Podejrzewam, ze moze to byc cos z plyta, bo na innym komputerze chodzi dobrze.
Czy ma ktos jakies sugestie ? Jesli to plyta to czy uszkodzona ( Wszystkie
typowe testy checkita sa OK ), czy cos z konfiguracja ?
  W zasadzie moglbym w te gre nie grac ( i tak nie mam na to czasu ), ale
ciekawosc kaze mi badac problem. Chcialbym to wyjasnic i licze na wspolprace.

    Seweryn