Re: Czy Win95?(bylo Psy wieszane na userach W95 i M$)

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 31 May 1996 - 10:16:38 MET DST

On Fri, 31 May 1996, Grzegorz Bodaszewski wrote:

> Jezeli gdzies w sklepie widziales juz gotowego Connecta PL,
> to stawiam duze piwo za podanie adresu. Ja od trzech miesiecy
> regularnie otrzymuje informacje, ze juz poszedl do produkcji i
> za tydzien - dwa bedzie w sprzedazy.

STRACILES PIWO!!!

Mam go u siebie od dwoch dni i jestem nieprzytomny zlekka za szczescia.
Na razie zainstalowalem go na jednym komputerze z bezposrednim wejsciem w
TCP/IP. Celowo przed robota zostawilem konflikt IRQ miedzy karta muzyczna
i sieciowa. Ostrzegl w czasie instalacji, przy restarcie napisal co mu nie
gra, jaka jest prawdopodobna przyczyna niezainstalowania sieci i jaki
program uruchomic, zeby problem rozwiazac. Oczywiscie bez problemow
dokonczyl instalacji. Potem zrobilem o co prosil i nastepny start juz bez
problemow.

Oczywiscie zainstalowalem go samego, calosc na HPFS, zadne tam boot-costam.

W przyszlym tygodniu instaluje go dla Novella, a potem sprobuje w czyms
mieszanym.

A teraz w ogole musze go porzucic, bo mam dwie godziny na Indy.

OSciski!
Mirek Nowakowski