Re: Jaka drukarka ( drugie podejscie )

Autor: ROBERT PROCZKO - G.KBI-3 S.6 T.674 25 55 (ROBPRO_at_omk.il.pw.edu.pl)
Data: Fri 31 May 1996 - 10:04:13 MET DST

> Czesc
> Przeczytalem tu opinie na temat drukarek i mam z tym zwiazane pytanie-
> zamierzam kupic drukarke - taka aby wydruki byly dobrej jakosci Zamierzam
> tez wydac na nia nie wiecej niz 13,5 mln starych zlotych.

  W swoim czsie tez sie zastanawialem i wybralem HP660. Naprawde
dobra jakosc wydruku: osiaga 600x600 w czerni na dobrym papierze ,
kolor 600x300. W econofast mozesz wydrukowac do 1000 stron w czerni i
160 w kolorze. Pojemniki z tuszem kosztuja:
czarny ok.850tys
kolor ok.miliona
Co do Canona to jest opis tej drukarki(4100) w majowym PC-Kurierze.
Nie jestem nim zachwycony. Nizsza rozdzielczosc , pojemnik z tuszem
jest tanszy ale za to na mniej starcza ( i to o wiele mniej ). Nie
jestem pewny ale w czerni chyba na 250 stron.
Inna sprawa , ze ta drukarka jest o wiele tansza przy zakupie.

> I chyba najwazniejsze - drivery pod Warpa - czy sa do tych drukarek.
Firma HP daje tylko pod windowsy , trzeba byloby poszukac w sieci.

> Zauwazylem tu tez ze moga wystapic klopoty z drukowaniem spod EXELA jakis
> skomplikowanych rzeczy z powodu braku pamieci - jakiej pamieci i jak temu
> zaradzic?

  Nie zauwazylem takich problemow. To duzo zalezy od tego ile masz
RAM , od systemu jakiego uzywasz i samego programu.
Pozdrawiam
     Robert Proczko
 Politechnika Warszawska
Wydzial Inzynierii Ladowej