Re: TRANSCRIPT FOR IBM OS/2 WARP TELESEMINAR

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 30 May 1996 - 18:54:15 MET DST

Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl) wrote:
: Ja tylko dorzuce ze pod Linuxem wlasnie testowalem program o nazwie
: ears-0.23, ktory bez problemow rozpoznaje pojedyncze slowa po polsku
: (czy w ogole _istnieje_ program ktory potrafi rozdzielic slowa w
: zdaniu?). [..]
: Ja juz tego uzywam do uruchamiania niektorych programow. Taki sobie
: snobizm :-)

Uwazaj zeby cie ktos nie zapytal jakie inicjaly ma Ryszard Mikke...

Jarek.