Re: TRANSCRIPT FOR IBM OS/2 WARP TELESEMINAR

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Fri 24 May 1996 - 10:20:44 MET DST

Grzegorz Bodaszewski:

  Ja tylko dorzuce ze pod Linuxem wlasnie testowalem program o nazwie
ears-0.23, ktory bez problemow rozpoznaje pojedyncze slowa po polsku
(czy w ogole _istnieje_ program ktory potrafi rozdzielic slowa w
zdaniu?).

  Nawet bez dodatkowej 'inteligencji' procent bledow jest minimalny
(jezeli dobrze ustawic mikrofon). Do tego, jest bardzo malo czuly na
wysokosc glosu i szumy zewnetrzne. Gdyby dorobic do niego cos co
potrafiloby przewidziec jakie slowo w jakiej sytuacji jest bardziej
prawdopodobne (i poprawic ew. bledy) oraz interfejs do X/shella, to
byloby to calkiem, calkiem uzyteczne.

  Ja juz tego uzywam do uruchamiania niektorych programow. Taki sobie
snobizm :-)

pozdrawiam,
jwr
PS: program oczywiscie za darmo.