Re: WIN NT contra OS/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 27 May 1996 - 21:51:15 MET DST

sduchnow_at_mars.superlink.net (Slawek Duchnowski) wrote:

>Jaka wiekszosc? I gdzie? W Polsce? Jest juz sporo aplikacji ktore sa
>tylko w wersji dal win95 bez portow do 3.x.
>WINNT jest chyba najmlodszym czlonkiem rodziny systemow operacyjnych
>dla networks a spokojnie sobie radzi z Unixami.

to posluchaj narzekan ludzi, ktorzy psiocza ze hej, ze z ftp-site'ow
nie da sie po ludzku niczego sciagnac. albo rwie, albo nie da sie gzip'owac
w locie itp/itd. i ty to nazywasz spokojnym radzeniem sobie z unix'ami ?
o jednoczesnym sciaganiu jednego pliku przez kilku uzytkownikow nie wspomne :((

>Nie za bardzo. Ostatecznie o tym czy cos jest dobe czy nie decyduje
>gielda.

gielda decyduje o tym co przyniesie wiecej kasy, a nie o tym ktory
z systemow jest faktycznie lepszy.

> Gielda nielubi IBM zobacz co sie dzieje z akcjami IBM.

przeciez wiadomo ze ibm olewa akcje reklamowa. przybiera ona szczatkowe
formy, w przeciwienstwie do MS gdzie reklama jest integralna
czescia systemu operacyjnego. A zreszta co ja bede chrzanil.
Najwazniejsze zeby word chodzil pod os/2 :)