OS/2 i karta Horizon 64 cz.II

Autor: Marek Ciesielski (laser_at_gryzmak.pdi.lodz.pl)
Data: Mon 27 May 1996 - 21:50:42 MET DST

Streszczenie poprzedniej czesci:
> [...]
>Po zainstalowaniu driverow do karty Horizon 64 (na kosciach Sierry -
>Falcon 64) wyswietla sie cos takiego:

>Exception in device driver: SINGLEQ$
>[ciach - tutaj sa wartosci rejestrow itp. - Jak kogos to bedzie
>interesowac to moge przytoczyc calosc]
>The system detected an internal procesing error at location [...]
>05860525
>Internal revision 8.209, 94/11/09
>The system is stoped. [i dalej o tym ze nalezy zglosic sie do serwisu]

>i trzeba uruchomic WARP'a z opcja V po ALT+F1

>Konfiguracja komputera to: P75 Triton, 8MB RAM, HDD 1.6, Karta muz.

Przyszlo kilka odpowiedzi, ktore nie daly rezultatu:
- Wylaczenie shadow i cache BIOS'a i ponowna instalacja OS'a nie
pomaga
- Sterowniki na serwerze STB (Ta firma wytwarza te karty) wciaz te
same.
- Nie ma innych sterownikow na adresach, ktore podawali mi koledzy
- Sugestia aby sprawdzic czy nie ma konfliktow sprzetowych za pomoca
RMVIEW wykazala brak konfliktow (karta nie wykorzystuje przerwan i
DMA), obszary jakie wykorzystuje sa standardowe
        (dokumentacja)
                memory adress A0000-BFFFF
                ROM BIOS C0000-C7FFF
                I/O adress 3B0-3DF
        (w zasobach WIN95 pokazuje sie jeszcze wartosc)
        B0000-BFFFF
        IRQ 10 (wynika to bardziej z obslugi PCI niz potrzeb karty)

- Karta bez zadnych problemow chodzi ze wszystkimi grami jake uzywalem
i z WIN95 (wiem, ze to nikogo nie zachwyci)
- Ustalmy, ze karta nie jest juz na gwarancji (czytaj: nie chce sie
jej pozbyc tylko dlatego, ze nie dziala pod OS'em)

W zwiazku z powyzszymi wnioskami mam kilka pytan:
1) Czy ktos wie, czy firma SIERRA (ale nie ta od Larego) ma swoja
strone WWW lub FTP?
2) Swego czasu karty te rozprowadzal OPTIMUS. Czy ktos jeszcze mial do
czynienia z ta karta pod OS'em (przypominam, ze jest to karta na
kosciach SIERRY - FALCON 64 SC15064)?
3) Skad mozna sciagnac pliki FAQ odnosnie problemow pod OS/2 WARP?
4) Nie moglem dokopac sie do FIX'pakow (trudnosci czasowe), ale czy
mozna je sciagnac z jakiegos serwera w Polsce?

Z gory dziekuje. Prosze wysylac ewentualne odpowiedzi na kanal, bo
ostatnio nam sie skrzynka EMAIL zaciela.

                        Marek Ciesielski

   \ | ___|
  |\/ | | LASER