Re: Dioda od twardziela swieci(na stale) w dosie

Autor: Marcin Miedziejko (cody_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Mon 27 May 1996 - 15:06:14 MET DST

On Fri, 24 May 1996, Michal Mosiewicz wrote:

> Wcale nie koniecznie. Mysle, ze komputer jest w porzadku. A dioda
> w dosie swieci sie na kolorowo, a po wejsciu do Win zapala sie na
> CZARNO.
>
> Michal
>

> --
> ******** MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD ********
> WWW: http://www.pdi.lodz.pl/~mimo tel: Int. Acc. Code + 48 42 148340
> add: Michal Mosiewicz * Bugaj 66 m.54 * 95-200 Pabianice * POLAND
>
> Fajnie, ze robicie sobie, jaja, ale mnie to wkurza( ten HD ). Domyslam
sie ze to moze byc wina tego ze jako slave chodzi CD PIONEER bo jak troche
zamieszam z CD to HD nie swieci. Jescze moze byc problem sterownikow do
plyty (2 Kontrolery Hd ). Kiedy dokleje do configa, sterownik do CD to sew
plyt nie poslucham, ale nie odpale giercy (DUST) pod windoze ( problem
dostepu do dysku ). Kiedy zainstaluje ten sterownik, to se pogram w
Windoze, ale nie poslucham plyty audio...
Pomocy. Nawet jest instrukcja do tych sterownikow, ale to jest rzezba z
kanalami DMA PIO itp. a w tym nie czuje sie najlepiej szczegolnie DMA.
Bylbym barzdzo wdzieczny za pomoc mam AMDk5 P90 plyta EXPERT8554 CD
Pioneer ( to nie jest ATAPI, ale nie SCSI ).
Cody