Re: Dioda od twardziela swieci(na stale) w dosie

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 27 May 1996 - 22:07:10 MET DST

Marcin Miedziejko <cody_at_phys.amu.edu.pl> wrote:

>Fajnie, ze robicie sobie, jaja, ale mnie to wkurza( ten HD ). Domyslam
>sie ze to moze byc wina tego ze jako slave chodzi CD PIONEER bo jak troche
>zamieszam z CD to HD nie swieci. Jescze moze byc problem sterownikow do
>plyty (2 Kontrolery Hd ). Kiedy dokleje do configa, sterownik do CD to sew
>plyt nie poslucham, ale nie odpale giercy (DUST) pod windoze ( problem
>dostepu do dysku ). Kiedy zainstaluje ten sterownik, to se pogram w
>Windoze, ale nie poslucham plyty audio...
>Pomocy. Nawet jest instrukcja do tych sterownikow, ale to jest rzezba z
> [...]

Moze zjedz z PIO do 0 "do zera" , mowie o PIO przyporzadkowanym do CD.
czytnik CD sam z siebie zapala diode, powinien ja sam zgasic po pewnym
czasie, lub powinien ja zgasic driver do cdrom'u.

jak ja mialem ustawione PIO autodetect, to niby wszystko bylo OK.
ale jak wlozylem plyte audio i ja po prostu wyjalem, to juz nie moglem
czytac plyty z danymi, proba odczytu konczyla sie zawieszeniem.
co ciekawe problem nie wystepowal w dos, lecz w ...... w linux :)
po zjechaniu z PIO az do 0 "slownie zero" problem zniknal.