Re: WIN NT contra OS/2

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Sat 25 May 1996 - 21:45:34 MET DST

Slawek Duchnowski wrote:

> Jaka wiekszosc? I gdzie? W Polsce? Jest juz sporo aplikacji ktore sa
> tylko w wersji dal win95 bez portow do 3.x.

W kazdej firmie komercyjnej, w ktorej wplyw na zakupy ma doswiadczony
administrator sieci ! Wyjasnialem Ci to przeciez w mailu, a Grego
zrobil to znacznie lepiej ode mnie na liscie - na przykladzie OS/2 2.1
i wymiany na Warpa. Administratorzy sieci lokalnych sa NAPRAWDE
najbardziej konserwatywna grupa ludzi, jesli chodzi o nowe oprogramowanie
systemowe (oczywiscie dla userow, nie dotyczy to rzeczy, ktorymi sie
sami bawia ;-) )

> WINNT jest chyba najmlodszym czlonkiem rodziny systemow operacyjnych
> dla networks a spokojnie sobie radzi z Unixami.

Nie umiem tego ocenic - zyje w swiecie Novella.

..
> Nie za bardzo. Ostatecznie o tym czy cos jest dobe czy nie decyduje
> gielda.
> Gielda nielubi IBM zobacz co sie dzieje z akcjami IBM.

Nie odpowiedziales, co stalo sie 13 maja, ale domyslam sie, ze Microsoft
zaczal jakas kampanie reklamowa oparta na NT 4.0 beta. Jezeli tak, to
zrobil to wlasnie m.in w celu osiagniecia takiego efektu na gieldzie -
mam nadzieje, ze przejsciowego. Z tym, ze ja to interpretuje jako
przyznanie sie do porazki W95 i probe kolejnego 'zalozenia ko`lka do
nosa' klientom - aby znowu czekali na kolejny cudowny system M$.
Jak juz wspomnial Grego, po premierze W95, kiedy ludzie zobaczyli
NA CO czekali, wzrosla sprzedaz Warpa !

Pozdrawia Cie

W Dalszym Ciagu Nie Przekonany Wrog Billa:

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl