Re: Modemy

Autor: formatc_at_bevy.hsn.com.pl
Data: Fri 24 May 1996 - 01:54:57 MET DST

In <4nv943$b0b_at_h1.uw.edu.pl>, "Radio ESKA S.A" <eska_at_pol.pl> writes:
>co zreszta odzwierciedlaja ceny: ZOOM V32bis wewn.><250 zł
>Zoltrix (czytaj Złomtrix) ><150 zł.
>Jak chcesz to moge dac ci kontakt do takich zoomow za ta cene a moze i
>nawet nieco taniej (gwarancja itp.)
Mialem Zlomtrixa, - beznadzieja, same klopoty\
potem mialem ZOOM'a - troche lepszy ale slabo trzyma transmisje,
trudno sie dodzwania i ma klopoty z odbieaniem faksow.
Teraz mam GVC z chipsetem TI. Rewelacja. Wszystko dziala idealnie.
A najlepsze ze jak sprzedalem ZOOM'a i kupilem GVC to jeszcze mi 100zl
w kieszeni zostalo. Znajomy ma Zyxela i jak porownywalem to chodzily podobnie
moze nawet lepiej dodzwanial sie GVC. ( Zyxel -> No dialtone . )
ale cenowo sa nieporownywalne.
Pozdrawiam
Jarek.