CD Drives co czytaja wszystko [Bylo: CD-ROM Goldstar x8]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 24 May 1996 - 03:05:42 MET DST

On Thu, 23 May 1996 15:11:59 +0200 Dariusz Pilarek wrote:

>Nie wiem nic o CD Goldstar x8, ale Goldstary x2 i x4 sa IMHO swietne. Moze
>nie najszybsze ale czytaja wszystko. Jako jedyne z tych, ktore znam
>(Mitsumi, NEC, Acer, Panasonic, Pioneer, Teac) byly w stanie przeczytac bez
>problemow zloty CD multisession z 8 sesjami, z ktorych 3 byly audio.

juz kiedys napomykalem na ten temat, ale poniewaz dyskusja o CD rozwija sie
bardzo pieknie (nawet w kilku thread'ach), a nikt nie wspomina o Philips'ie
wiec dorzuce swoje 2 grosze:
w testach PC World na czytanie uszkodzonych (porysowanych) dyskow Philips
bil na glowe wszystkich konkurentow. Byly dyski (takie typowe sieczki
z shareware'em - 15 tys plikow), z kilkoma rysami, ktore Philips przeczytal
w calosci, a inne przeczytaly 30% plikow! Ewidentnie Philipsowska technologia
korekcji bledow na razie nie ma sobie rownych (w koncu CD to ich dzielo).

Poniewaz pod wzgledem innych parametrow mieszcza sie w przyzwoitej sredniej
polecam te CD Drive'y wszystkim, a zwlaszcza tym ktorzy (jak ja) traktuja
komputer i materialy eksploatacyjne bez zbytniej naboznosci.
(Ja co 2 tygodnie rozbieram klawiature by pozbyc sie kilograma tytoniu,
popiolu i innych smieci, w analogiczny sposob traktuje dyskietki, CD, itp)

Grego