Re: TRANSCRIPT FOR IBM OS/2 WARP TELESEMINAR

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 24 May 1996 - 02:04:38 MET DST

On Thu, 23 May 1996 11:10:27 +0200 Jarek Lis wrote:

>Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl) wrote:
>: Po co, skoro przeniesienie aplikacji z Win 3.1 na OS zajmuje 5 osobodni,
>: a tej samej aplikacji na Win 95 - 2.5 osoboroku ?

nie wiem skad takie dane wziales Grzegorz

>Bo odbiorcow pod W95 jest 100mln, a pod OS/2 3mln.

Chyba odbiorcow in spe jesli chodzi o w95 (skad wziales ta cyfre ????)
a liczba uzytkownikow OS/2 przekroczyla 13 mln, z czego MILION przybylo
w pierwszym kwartale tego roku. Ogolnie rzecz biorac - od rozpoczecia
sprzedazy w95 (to znaczy odkad ludzie mieli sie okazje wreszcie dowiedziec
na co czekali) sprzedaz WARP'a ZNACZNIE wzrosla.

>A przeniesienie z W95 do OS/2 to ciagle 2.5 osoboroku...

tu sie nie zgadzam. przeniesc z w95 na OS/2 jest znacznie latwiej niz z w3.x
Aplikacje dla w3.1 musza byc zupelnie inaczej projektowane ze wzgledu na
multitasking kooperatywny

>P.S. Czyzby powyzsze znaczylo, ze jest MFC (M$ Foundation Classes) pod
> OS/2? I program napisany pod M$ Visual C++ z uzyciem MFC, jest
> w miare prosto kompilowalny do OS/2?

nie wiem czy beda MFC, ale te APIs (o ktorych juz pisalem) w95 w Merlinie
pozwola z cala pewnoscia pisac aplikacje rownoczesnie dla obu systemow
uzywajac np. C++ Visual Age (radze tego monstrum nawet nie porownywac
z MS Visual C++, bo Bill G. bylby sie zaplakal). [Nazwalem go monstrum,
gdyz jest to co prawda wspaniale narzedzie ale zby go uzywac trzeba ZACZYNAC
od 32MB RAMu)

Grego