Re: Plyta SIS471

Autor: Artur Prusakiewicz (prusak_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Wed 22 May 1996 - 10:29:49 MET DST

Grzegorz Kalus [SP9UOA] (kalus_at_zr.ita.pwr.wroc.pl) wrote:
: Znajomy kupil ta plyte na gieldzie, ale byl w niej zmieniony BIOS
: (widac, ze byl zmieniony eprom). Gdy podlaczyl do niej twardziela BIOS
: wykryl go, ale komputer nie potrafil wystartowac (a wlozony do
: mojego hula bez problemow). Gdy wystartowalismy go z dyskietki twardy
: byl widoczny. Po odpaleniu IDEINFO wykazalo ze BIOS "widzi" trzy
: twarde dyski, a w rzeczywistosci podlaczony jest jeden. W zwiazku z
: tym mam pytanie czy wina lezy po stronie BIOSu (Awarda) albo po
: stronie plyty. Jesli po stronie BIOSu to prosilbym o pomoc w zdobyciu
: AMI-BIOSu, albo innego chodzacego z ta plyta (do programatora EPROMow).
Mialem podobny problem z plyta SiS, ale to byla wina mojego HDD. Bios
odczytywal zle parametry dysku i objawy byly takie jak wyzej. Po recznym
ustawieniu w Biosie dysku bylo juz ok.
:
:
: Grzegorz Kalus
: SP9UOA

--
 Artur "PRUSAK" Prusakiewicz / prusak_at_mat.uni.torun.pl
            Music Corner Records </a>