Re: OS/2 i karta graficzna STB Horizon 64 PCI 1MB

Autor: Marek Sztukowski (sztukows_at_andante.ae.katowice.pl)
Data: Wed 22 May 1996 - 11:29:13 MET DST

On Wed, 22 May 1996 formatc_at_bevy.hsn.com.pl wrote:

> Ten komunikat pojawia sie zawsze wtedy gdy driver jest do innej karty niz
> zainstalowana w komputerze. Zazwyczaj problem mozna rozwiazac
> sciagajac drivery z Internetu. np.
> ftp://service.boulder.ibm.com
> lub od producenta karty.
  Sorry, ze mieszam ale mialem ta sama karte i juz jej nie mam - zapomnijcie
  o sterownikach - nie ma nowych a spece z STB powiedzieli zebym zainstalowal
  OS/2 Warpa od nowa przy wylaczonych shadow video i video cache w biosie
  i dopiero instalacja Warpa i potem karty - nie sprawdzilem tego bo zanim
  wiadomosc nadeszla panowie z servisu (komputer byl na gwarancji) wymienili
  mi karte.
  Mozesz sprobowac - choc watpie zeby ci sie udalo.

  p.s. Mezcylem sie z ta karta caly tydzien - wiec lepiej ja zmien!!!
       Marek Sztukowski