Re: Caviary Rulez?????

Autor: Michal Rok (mrok_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 21 May 1996 - 22:44:15 MET DST

Maciej Eckstein wrote:

> O! to mamy dwa rozzne testy i nie wiem o ktory chodzilo
> Ale twoj test pod win 95 (puscilem tylko tak testowo bo nie chcialo mi
> sei wychodzic do czystego dosa) zwiesil mi maszyne w trupa.

Moze nie o moj. Ale odpalalem go wielokrotnie pod w95 i chodzil...
inna sprawa ze multitasking troche zaniza wyniki...
Program dziala banalnie - przez piec sekund probuje odczytac
jak najwiekszy kawal dysku, od SysInfo rozni sie tylko kolejnoscia
czytania, moj stosuje taka kolejnosc jak BIOS, a sysinfo - po jednej
sciezce z cylindra. W efekcie SI daje wyniki duzo mniejsze od prawdziwych.

Michal

--
 Michal Rok   "gravity is for loosers"