Re: Caviary Rulez?????

Autor: Maciej Eckstein (sherlock_at_it.com.pl)
Data: Wed 22 May 1996 - 18:29:11 MET DST

> Program dziala banalnie - przez piec sekund probuje odczytac
> jak najwiekszy kawal dysku, od SysInfo rozni sie tylko kolejnoscia
> czytania, moj stosuje taka kolejnosc jak BIOS, a sysinfo - po jednej
> sciezce z cylindra. W efekcie SI daje wyniki duzo mniejsze od
> prawdziwych.

 Gdy juz odpalilem twoj soft dal on wynik 4000 KB co jest porownywalne z
softem ktory dostarcza WD do cawiara (4100) i mojego testu (4060) ktory
wykonuje copy /b *.* > nul /b i liczy
czas.(http://www.it.com.pl/sherlock/trans)

Wniosek: -taki potrojny test mozna uznac za wiarygodna wartosc max
transferu z dysku

poz Sherlock