Re: Ratunku !!!!! Flash BIOS AWARD

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 22 May 1996 - 11:32:29 MET DST

Andrzej Karpinski napisal (-a) :

[...]
> uprzejmie informuje, ze zakupilismy wlasnie na potrzeby serwisu
> programator roznego rodzaju epromow, flashromow, komputerkow
> jednoukladowych, pali, gali i innego cholerstwa. mysle wiec, ze poradzimy
> sobie chyba z doprowadzeniem takiej plyty do stanu uzywalnosci
> (zakladajac, ze nie jest na gwarancji, bo jak jest, to..), aczkolwiek
> bedzie to nasza pierwsza tego typu operacja ;)
> karpio

To fajnie, ze sobie kupiliscie ale teraz sprawdz czy na liscie
programowalnych Flash ROMow przez ten programator znajduja sie takie firmy
jak Winbond czy SST. Tych firm Falshy uzywaja producenci plyty na Taiwanie.
Moj programator nie ma tych firm na swojej liscie (mam najnowszy soft) wiec
trzeba bylo wymyslec patent.

Piotrek
piotrs_at_tch.waw.pl