Re: Animacja

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Tue 21 May 1996 - 23:50:50 MET DST

Maciej Pilichowski wrote:

> PS. A swoja droga jestes na serio tak malo inteligentny, ze nie mozesz sobie
> z tym poradzic. Moze nalezy przerzucic sie na maszyne do pisania?

Daruj sobie. Ja mu probuje pomoc, ale za cholere nie umiem tego calego
M$ Exchange zmusic do JAKIEGOKOLWIEK dzialania. Uwierz mi, ze jesli chodzi
o rzezbienie w g...nie to mam sporo doswiadczen, ale przyjaznosc i
latwosc instalacji W95 mnie przerasta. Jezeli wiesz, co z tym zrobic, to
napisz Andrzejowi albo na liste, jezeli nie - nie warcz... ;-)

Grzegorz