Misiaczki i Smieci w Poczcie

Autor: _- StryjO -_ (StryjO_at_ComArch.Krakow.PL)
Data: Tue 21 May 1996 - 14:06:07 MET DST

Dnia 21 May 1996 11:19:24 GMT, Grzegorz Szyszlo
<ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisal :

>A ja bym prosil o niewysylanie takich smieci necrosoft exchange :((((
>

>kir_at_telbank.pl (Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.) wrote:

Misiaczki !!!!
Wiem, ze ludzieska uzywaja M$ Ekszczejndrz i laduja kupe smiecia na
koncu maili, ale uwazam, ze pietnowanie tego poprzez odsylanie tych
maili z komentarzem z powrotem na liste jest jeszcze gorsze (2x ten
sam smiec). Poza tym chcialbym sie zwrocic do tych wszystkich
uzytkownikow Exchange - ludzie, poczytajcie w helpach, dokumentacji,
zadzwoncie do supportu (fajne slowo) M$ (to chyba tylko Ci co maja
legalnie - a Ci co nie maja niech dogadaja sie z tymi co maja
legalnie) i W KONCU USUNCIE TE SMIECI ALBO ZMIENCIE SPOSOB NA
WYSYLANIE MAILI NA PECETA. Juz mam dosc ogladania maili gdzie tresc
zajmuje 5% objetosci. Nie chcialbym, zeby sie skonczylo na odsylaniu
maili z powrotem do adresata (tu trzeba uwazac jak sie robi Reply bo
mozna z powrotem na peceta). Jesli nikt tego nie zauwazyl to
specjalnie skrocilem swojego sig'a z 7 linijek do 1, zeby modemowcy
mieli latwiej (nie wiem czy ktos mnie wogole czyta ;-).
Mam nadzieje, ze nie bedziemy musieli wiecej ogladac tych smieci.
Rozgoryczony

(-: KrUtko i zwiENzle - mailto:StryjO_at_ComArch.Krakow.PL :-)