Re: GUSMAX vs SBAWE32

Autor: Krzysztof Foltman (kfoltman_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 21 May 1996 - 09:43:37 MET DST

In article <4mne37$m8r_at_rose.man.poznan.pl>, Jaroslaw Wojtowicz wrote:
>Najlepiej roznice w jakosci dzwieku slychac chyba w hidnseek.mid.
> Z tym plikiem AWE radzi sobie najgorzej.

A posluchaj sobie striving.mid na jednym i na drugim... tu roznica jest
zdecydowanie na korzysc AWE :-) (probki fortepianu w GUSie sa... no... jak
by to powiedziec....).

Wszystko zalezy od utworu. Np. kiedys pisalem z qmplem utworek, przy pomocy
zlomu pod nazwa Yamaha PSR-510 (takie typowe General MIDI). Po przyniesieniu
tego do domu i puszczeniu na AWE brzmial... okropnie. Po paru drobnych
zmianach (glownie w numerach instrumentow i takich tam :-) ) brzmial
_lepiej_ niz na PSR :-)

>Acha. W moim Gus'ie podmienilem probki, ktore mozna sciagnac za pomoca ftp
> z Politechniki Wroclawskiej. Nazywa sie to Pk Lite czy cos takiego.

A ja bede musial wreszcie zrobic jakis player z opcja Patch Caching...
(tak, abym mogl na 2 MB uzywac 8-megowego General MIDI). Tylko
ciagle nie ma na to czasu...

Krzysiek