Re: GUSMAX vs SBAWE32

Autor: Jaroslaw Wojtowicz (inf33853_at_syriusz.cs.put.poznan.pl)
Data: Tue 07 May 1996 - 14:01:43 MET DST

Dosyc niedawno przyszlo mi do glowy porownac jakosc dzwieku na zwyklym Gravisie z 1MB pamieci
z AWE32. A wiec (od a wiec nie zaczyna sie zdania) wybralem sobie kilka ladnych plikow .MID i
nagralem je za pomoca magnetofonu.
Pozniej poszedlem do kumpla ktory ma AWE i po uslyszeniu jak to to gra ogarnal mnie pusty smiech.
Po prostu zal d... sciska. Fakt, ze to AWE nie mialo na pokladzie zadnych SIMM-ow i po dodaniu
kilku mega pamieci gralo by to lepiej (moze po zainstalowaniu daughter-board ?).
A to ze jestem pasiadaczem Gus'a na pewno nie wplynelo na moja ocene. Tyle sie nasluchalem
na temat AWE, ze musialem to sam osobiscie sprawdzic.
Najlepiej roznice w jakosci dzwieku slychac chyba w hidnseek.mid. Z tym plikiem AWE radzi sobie
najgorzej.
Acha. W moim Gus'ie podmienilem probki, ktore mozna sciagnac za pomoca ftp z Politechniki
Wroclawskiej. Nazywa sie to Pk Lite czy cos takiego.