Cobre komputery (bylo Re: Tania karta graficzna PCI)

Autor: Wojciech Galazka (wgalazka_at_zoolook.chem.uw.edu.pl)
Data: Mon 20 May 1996 - 10:45:10 MET DST

In article <5F372D7556_at_golem.umcs.lublin.pl> KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) writes:
>From: KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski)
>Subject: Re: Tania karta graficzna PCI
>Genialny sprzedawca (byc moze gieldowy) taniego chlamu napisal:

>.. nie wiem co jest lepsze, ale coraz
>wiecej osob ma dosc kupowania komputerow od przypadkowych przekupek.

Niestety masz racje. NIGDY juz nie kupie od OPTIMUSA, bo sprzedaje bez
cache, nigdy nie kupie od GIGA bo ich komputery sa bardzo zawodne,
nigdy nie kupie od jednoosobowej firmy/handlarza/gieldziara i tych
podobnych. Rok temu kupilem od (uwaga naciagacz) ROBERA REMBELSKIEGO
szumnie okreslajacego sie jako firma PC ELECTRONICS i co ? Bylo troche
taniej, ale
* po 3 miesiacach wentylator na CPU zmarl
* po roku stacja dyskietek 3,5 zdechla totalnie, jakies zwarcie w silniku
* serwis, gwarancja - zapomnij
Dlatego lepiej dac troche wiecej i kupic w porzadnej firmie,
gdzie sprzedaja porzadny sprzet a nie szlifowane CPUs
tanie SVGA, podrobki SB, plyty bez cache i podobny s..t

>czy to nie dziwne, ze w polsce sprzedano najwiecej kart typu trident 8900
>512kb? czy to nie dziwne, ze w polsce najlepiej sprzedaja sie komputery
>bez zewnetrznego cache? czy to nie dziwne... mam juz dosc.

Dziwne ze ludzie takie paskudztwo kupuja, a ci co to sprzedaja osmielaja
czuc sie znawcami przedmiotu

Wojtek Galazka

Wojtek
wgalazka_at_chem.uw.edu.pl