Re: Tania karta graficzna PCI

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 18 May 1996 - 21:13:47 MET DST

Genialny sprzedawca (byc moze gieldowy) taniego chlamu napisal:

>O 200tys. drozszy? Cena Tridenta 9440 z Vatem (normalnie na rachunek)
>ok 130z=B3

jesli mowimy o grzybowych cenach, to nadal jest to 200-300 tys ;) nawet
jesli przyjmniemy cene tridenta9440 na poziomie jaki podales.

>A nie zastanowilo Cie, ze to klienci chca kupowac tanie karty. W koncu
>firmie oplaca sie sprzedawac drozsze rzeczy (przy takiej samej marzy,
>zysk wiekszy).

wybacz, ale to jest odrobinke straganowo-ubikacjowy sposob myslenia. w
naszej firmie przyjelismy bardzo prosta zasade, ze marza jest tym mniejsza
im drozszy towar lub na wieksza sume zakupy. ma to swoj gleboki sens
ekonomiczny i wbrew temu co wielu sobie mysli, przynosi wymierne korzysci.
firmie oplaca sie sprzedawac lepsze i sprawdzone rzeczy, bo serwisanci nie
musza potem godzinami siedziec nad bzdetami, nie musza wysluchiwac
narzekan klientow, firma ma opinie solidnej i sprzedajacej porzadne
produkty, jednak nieco drozszej... nie wiem co jest lepsze, ale coraz
wiecej osob ma dosc kupowania komputerow od przypadkowych przekupek.

> Jak to nie ma? Sprobuj kupic jakas karte, ktora bedzie kosztowala
>pare baniek, miala jakies bajery, a pozniej bedziesz wyszukiwac po
>swiecie driver'ow do niej.

akurat to jest zupelnie chybiony argument i mowienie o braku driverow do
tsenga swiadczy o totalnej niekompetencji i niewiedzy mojego przedmowcy.
wiecej dodawac nie bede...

>Skonczmy juz te dyskusje na temat co jest lepsze, a co gorsze,
>poniewaz nie o to pytal sie kolega. Ja tylko zaproponowalem cos co
>wydaje mi sie rozsadne. Mozna sie z tym zgodzic lub nie.

czy to nie dziwne, ze w polsce sprzedano najwiecej kart typu trident 8900
512kb? czy to nie dziwne, ze w polsce najlepiej sprzedaja sie komputery
bez zewnetrznego cache? czy to nie dziwne... mam juz dosc. nie bede po raz
enty powtarzac tego samego, bo niestety niektorzy przedkladaja zarobek nad
renome firmy, swiety spokoj (nie sie nie psuje - ludzi nie zawracaja mi
d..py) itd. sprzedawajcie wiec dalej tani chlam. zycze powodzenia.

> |\/ | | Biuro Komputerowe "LASER"

biuro komputerowe... komputer biurowy... i tak nic u was nie kupie. ladnie
sie o to zdazyles postarac ;)

karpio