Re: TV-Sat Crack

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Sun 19 May 1996 - 00:05:19 MET DST

On Sat, 18 May 1996 08:14:52 GMT, laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu
(Jurek) wrote:

>sduchnow_at_mars.superlink.net (Slawek Duchnowski) wrote:
>

>Slawku odpusc sobie ten ton kaznodziei. W Twoich przykladowych Stanach
>na kasetach video _oprocz_ groznych ostrzezen FBI o tym jakie to
>ciezkie kary groza za kopiowanie jest sygnal zaklocajacy kopiowanie.
>Right?
>

>I w tychze przewspanialych i jedynie slusznie Stanach jak najbardziej
>legalnie (a przynajmniej legalnie, w normalnych sklepach) oferowane sa
>korektory umozliwiajace kopiowanie tychze tasm. Rigth?

I co to ma do rzeczy? Produkcja takich urzadzen jest watpliwa moralnie
nie zaleznie od tego gdzie sie je produkuje.
>No to skoncz juz prosze wyklady z moralnosci. Twoje zdanie znamy,
>szanujemy i podziwiamy. Szczesliwie Ciebie osobiscie problem
>dekopdowania SKY nie dotyczy. Daruj wiec sobie dywagacje o moralnosci
>na pl.comp.pecet i wykorzystaj swoje ciezko zarobione $20 zainwestowne
>w dostep do Internetu na krucjacje na amerykanskich listach przeciwko
>kopiowaniu filmow. My odetchniemy z ulga a FBI cie poblogoslawi ;)
$25 i nie tak ciezko.

>A teraz wrocmy do technicznej strony zagadnienia.
>
>Jurek

OK nie ma sprawy u mnie nie problemu dekodowania SKY ale sa ludzie
ktorzy korzystaj z nielegalnych dekoderow do cable TV. I to jest zle,
to jest przestepstwo, ludzie to sprzedaja sa ogloszenia w gazetach ale
to nie oznacza "ulegalnienia" procederu. Robia to tez po prostu
ciemne typy, przestepcy. Ja podejrzewam ze na tej liscie sa normalni
ludzie, ba lepiej niz srednio wyksztalceni wiec skad ta zbierznosc
zainteresowan? pamietaj ze wiekszosc ludzi w USA nie zamontuje
nieleglanej skryznki i to nie ze strachu przed FBI. Uczciwosc i "nie
kradnij" juz nic nie znaczy?
Ja juz wiecej na ten temat nie bede pisal, radze tylko pomyslec ze sa
granice ktorcyh nie warto przekraczac.

__Slawek Duchnowski