Re: Mentalnosc Kalego czyli Re: crack do rara

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Sun 19 May 1996 - 00:05:43 MET DST

On Sat, 18 May 1996 07:18:57 GMT, szymonm_at_wat.waw.pl (Szymon
Matuszewski) wrote:

>Coz, w Polsce sa przektety podatkowe ? Raczej powiedzialbym, ze
>niedopracowane przepisy. Poza tym IMHO trudno byloby znalezc kraj,
>w ktorym sa wieksze _przestepstwa_ podatkowe niz w USA.
>[reszta wycieta]
>
>Simon
>
>PS Sorry, ale nie wytrzymalem, czlowiek wyjechal z kraju, nie jest na
>biezaco na temat sytuacji (nie wie ile to 10 mln st.zl) a uwaza sie
>za autorytet. Obiecuje, ze wiecej sie na ten temat nie odezwe
>i proponuje przeniesc dyskusje na pl.soc.polityka.

Oczywiscie teze na temat przestepstw podatkowych w USA czerpiesz
z prasy porannej. I oczywiscie najwazniejsze dla bycia na biezaco z
sytuacja w Polsce jest wiedziec ile to pieniedzy 10 mln starych
zlotych........
Normy moralne sa wszedzie takie same a przynajmniej podstawy jak np
"nie kradnij". Czy cos sie od mojego wyjazdu zmienilo i to juz nie
obowiazuje?

__Slawek Duchnowski