Re: Tania karta graficzna PCI

Autor: Marek Ciesielski (laser_at_gryzmak.pdi.lodz.pl)
Data: Sat 18 May 1996 - 23:19:13 MET DST

Moja poprzednia odpowiedz miala byc ostatnia, ale to co przeczytalem w
odpowiedzi zamurowalo mnie:

>Genialny sprzedawca (byc moze gieldowy) taniego chlamu napisal:

Nigdy nie bylem na zadnej gieldzie komputerowej. Nie bylem takze
sprzedawca (zadnym).

>jesli mowimy o grzybowych cenach, to nadal jest to 200-300 tys ;) nawet
>jesli przyjmniemy cene tridenta9440 na poziomie jaki podales.

Nie mowimy o cenach grzybowych. To jest oficjalna cena firmowa.

>wybacz, ale to jest odrobinke straganowo-ubikacjowy sposob myslenia. w
>naszej firmie przyjelismy bardzo prosta zasade, ze marza jest tym mniejsza
>im drozszy towar lub na wieksza sume zakupy. ma to swoj gleboki sens
>ekonomiczny i wbrew temu co wielu sobie mysli, przynosi wymierne korzysci.
>firmie oplaca sie sprzedawac lepsze i sprawdzone rzeczy, bo serwisanci nie
>musza potem godzinami siedziec nad bzdetami
[ciach]

Od kiedy serwisanci maja wplyw na to co ma kupowac klient? Marzy takze
nie ustalaja. A o tym co sprzedaje firma decyduje KLIENT, ktory sam
podejmuje decyzje co chce kupic. Czesto doradza sie rozwiazania lepsze
(i najczesciej drozsze), ale kazdy zakup jest kompromisem miedzy
checia a mozliwosciami.

>akurat to jest zupelnie chybiony argument i mowienie o braku driverow do
>tsenga swiadczy o totalnej niekompetencji i niewiedzy mojego przedmowcy.
>wiecej dodawac nie bede...

Tutaj to sie juz popisales. A gdzie ja powiedzialem, ze nie ma
driver'ow do Tsenga? Prosze o dokladniejsze czytanie, zanim zacznie
sie obrazac przedmowcow.

>czy to nie dziwne, ze w polsce sprzedano najwiecej kart typu trident 8900
>512kb? czy to nie dziwne, ze w polsce najlepiej sprzedaja sie komputery
>bez zewnetrznego cache? czy to nie dziwne... mam juz dosc. nie bede po raz
>enty powtarzac tego samego, bo niestety niektorzy przedkladaja zarobek nad
>renome firmy, swiety spokoj (nie sie nie psuje - ludzi nie zawracaja mi
>d..py) itd. sprzedawajcie wiec dalej tani chlam. zycze powodzenia.

Nie wiem o co Ci chodzi. Powtarzam po raz n-ty. Odpowiedzialem na
pytanie kolegi korzystajac z MOJEGO doswiadczenia. Nie twierdze ze
jestem geniuszem, ale troche siedze w tym biznesie. Jak kazdy czlowiek
ciagle sie ucze, wiec prosze nie denerwowac sie kiedy tylko ktos powie
cos z czym sami osobiscie sie nie zgadzamy.

>biuro komputerowe... komputer biurowy... i tak nic u was nie kupie. ladnie
>sie o to zdazyles postarac ;)
>
>karpio

Cios ponizej pasa. Biuro Komputerowe udostepnia mi wejscie do
internetu. Wszelkie teksty ktore tu wypisuje pisze jako Marek
Ciesielski i prosze na przyszlosc nie wyglaszac glupot. Mozesz robic
zakupy gdziekolwiek chcesz i nic mi do tego.