RE: drivery do myszy

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Sun 19 May 1996 - 05:55:27 MET DST

>Ludziska pomocy!!!, gdzie moge dorwac drivery do myszy
>standardu Microsoft, powyzej v 7.0 (lub cos takiego)

>Pisze gierke na zalke z informy; jest ona w Svga, uruchamiam
>mysz i nic, pozniej czytam w readme.txt ze current cos tam
>nie obsluguje tych trybow graficznych(jakos tak)
Starsze drivery myszy ( a czasami nawet 8.20 ) nie obslugiwaly
trybow 256 kolorow dla rozdzielczosci powyzej 320x200.
Microsoft wersja 9.0 juz na pewno obslugiwala te tryby.

>in main Brain; kumpel mi powiedzial ze czebo popelnic driver
>co najmiej 7.0 by to geht wieter, szukalem go w ftp.microsoft.com
>i nie znalazlem, wiec Jestescie ostatnia deska ratunku HELP!!!

Mam calkiem dobry i maly driver ( wersja 6 wprawdzie ) ale
napisana przez sprytnego Niemca, ktory dobrze obsluguje te tryby.
Zajmuje takze BARDZO malo pamieci.
Napisz jaka metoda ci to przeslac ? Lepiej nie na liste.

rjz