Re: Tania karta graficzna PCI

Autor: Marek Ciesielski (laser_at_gryzmak.lodz.pdi.net)
Data: Sat 18 May 1996 - 13:31:07 MET DST

O 200tys. drozszy? Cena Tridenta 9440 z Vatem (normalnie na rachunek)
ok 130zł

> No to co ze jest bardziej popularny ?
> Meritum sprawy jest czy jest lepszy od np Tsenga?
> Jesli jest gorszy a roznica ceny jest nieduza to piep...c Tridenta
> i polecac Tsenga a nie pisac ze cos jest popularniejsze.
> Jest byc moze popularniejszy bo rozne firmy pchaja ludziom badziewie
> zeby tylko troche zaoszczedzic na kosztach.

A nie zastanowilo Cie, ze to klienci chca kupowac tanie karty. W koncu
firmie oplaca sie sprzedawac drozsze rzeczy (przy takiej samej marzy,
zysk wiekszy).

> Argument popularnosci milby zastosowanie i sens dla samochodow:
> popularniejszy samochod ma wszedzie serwis i latwiej go naprawic.
> Ale to samo w odniesieniu do karty grafiki, ktora nie ma ruchomych czesci
> i jak sie zepsuje to sie ja wyrzuca a nie wymienia np procesor,
> po prostu nie ma sensu.

 Jak to nie ma? Sprobuj kupic jakas karte, ktora bedzie kosztowala
pare baniek, miala jakies bajery, a pozniej bedziesz wyszukiwac po
swiecie driver'ow do niej.

Skonczmy juz te dyskusje na temat co jest lepsze, a co gorsze,
poniewaz nie o to pytal sie kolega. Ja tylko zaproponowalem cos co
wydaje mi sie rozsadne. Mozna sie z tym zgodzic lub nie.

                        Marek Ciesielski

   \ | ___|
  |\/ | | Biuro Komputerowe "LASER"