Re: Tania karta graficzna PCI

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Sat 18 May 1996 - 13:03:49 MET DST

At 10:34 96-05-18 +0200, you wrote:

>A co to jest ENTER? (Hahaha)
>A tak na powaznie. O Tridencie mowie tak z wlasnego doswiadczenia. Byc
>moze odnosnie Tsenga masz racje, ale bardziej popularny (i dostepny)
>jest wlasnie Trident.
> Marek Ciesielski

       No to co ze jest bardziej popularny ?
       Meritum sprawy jest czy jest lepszy od np Tsenga?
       Jesli jest gorszy a roznica ceny jest nieduza to piep...c Tridenta
       i polecac Tsenga a nie pisac ze cos jest popularniejsze.
 Jest byc moze popularniejszy bo rozne firmy pchaja ludziom badziewie
 zeby tylko troche zaoszczedzic na kosztach.

 Argument popularnosci milby zastosowanie i sens dla samochodow:
 popularniejszy samochod ma wszedzie serwis i latwiej go naprawic.
 Ale to samo w odniesieniu do karty grafiki, ktora nie ma ruchomych czesci
 i jak sie zepsuje to sie ja wyrzuca a nie wymienia np procesor,
 po prostu nie ma sensu.

rjz pzrepraszam wszystkich za gadulstwo - jest sobota
=========== Szybkie komputery robia szybciej bledy ===========