Re: Software - prenumerata

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rswnx.rsw.pl)
Data: Sat 18 May 1996 - 21:36:51 MET DST

--------------1ECA47D66741

Arkadiusz Dymek wrote:
> Na wyslany mail korporacja AVT jeszcze nie zdazyla mi odpisac
> (no, ale minelo zaledwie poltora tygodnia, a ta siec teraz taka wolna :))
Mnie kiedys w ogole nie odpisali. Po kolejnej interwencji i obiecankach opisania ich na listach
mailowych przyslali zalegle numery (EP).
Widze, ze nie jestem jedyny wiec ze spokojnym sumieniem glosno o tym trabie.
W zalaczniku moj list do redakcji.

--
 Pozdrowienia.
 Janusz
Date: Tue, 02 Jan 1996 09:04:08 -0800
From: Janusz Sklorz <jsklorz_at_rswnx.rsw.pl>
To: avt_at_bevy.hsn.com.pl
Subject: Zalegla prenumerata
Dzien dobry.
Niezmiernie ciesze sie iz Redakcja EP posiada adres e-mail.
Doskonaly sposob aby Was wreszcie dopasc :-).
W czym rzecz:
Bylem stalym prenumeratorem EP, ostatni numer jaki otrzymalem to byl
2/95. Bedac przekonany, ze mialem prenumerate tylko do konca roku
potraktowalem to jako prezent od fimy i zachete do dalszej
prenumeraty. Mimo iz czasopismo ciekawe, ladnie wydane (+kity !!)
musialem w zwiazku ze zmiana profilu pracy przerzucic sie na inny
rodzaj czasopism. Ale porzadkujac dokumenty, kwitki itp. okazalo sie,
ze koniec prenumeraty przypadal na numer 4/95 miesiecznika czyli
zostalem OKRADZIONY z 2 numerow (i wcale nie chodzi mi o pieniadze).
Tak wiec (chyba gdzies okolo pazdziernika wyslalem do waszej redakcji
list opisujacy ta sprawe i zalaczajac ksero odcinka prenumeraty.
Redakcja jako rekompensate przyslala mi numer 5/95 EP (bo taki chyba
zalegal w archiwum zwrotow).
Prosze Panstwa - tak nie zalatwia sie spraw klientow z ktorych
pieniedzy Panstwo zyjecie.
Nie potrzebuje od Was ochlapow z panskiego stolu.
Zadam w ramach rekompensaty numeru 12/95 (z przyjemnoscia go
przeczytam) oraz numeru 1/95 (lub jezeli jest to w ramach tej samej
redakcji kilka archiwalnych numerow czasopisma SoftWare - to jest moj
obecny kirunek i byc moze moglbym to sobie zaprenumerowac).
Mysle, ze tym razem zostane potraktowany powazniej niz poprzednio.
 Pozdrowienia.
 Janusz Sklorz
 os.Dabrowki 8B/5
 44-300 Wodzislaw Slaski