Re: bardzo OFF-TOPIC [Bylo: ODP: TV-Sat Crack]

Autor: sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl
Data: Sat 18 May 1996 - 11:12:00 MET DST

Mam wielka prosbe: poza dostawieniem 'RE:' (tylko raz)
prosze nie zmieniac linii 'Subject', dobrze?
   Ustawiam sobie (moze nienajrozsadniej) filtr na poczte
wchodzaca i po zmianach tematu musze czytac to czego nie chce.
Slawek jest plodny niesamowicie, ale zwykle pisze to samo (w tym
watku):
  - ze krasc jest brzydko (jasne, chociaz nie tylko z tego
       powodu, ze kradziono w PRLu);
  - ze ma prawicowe poglady (juz go lubie);
  - ze Ameryka byc wielki swiat a w starym kraju panoszy sie
       zlodziejstwo i nieprzydatna wiedza (a co mi tam...,
       nawet jesli to nie jest prawda, to przynajmniej autor
       jakos odreagowuje kompleksy ze sie na Myflower nie
       zalapal);
TYLKO DLACZEGO JA TO MUSZE CZYTAC? (Ostatnio to co nizej).
   Ano musze, bo co jakis czas cos ktos modyfikuje w Subj.

Nie chce wycinac autora, bo przeciez duzo wie i chociaz z
logika argumentacji w ferworze dyskusji bywa roznie, to
moge sie oden czegos nauczyc...

On 18 May 96 at 4:19, Slawek Duchnowski wrote:

[...]
> Subject: Re: bardzo OFF-TOPIC [Bylo: ODP: TV-Sat Crack]

> Co nieprzeszkadza potem obu narodom bic Polski ekonomicznie i
> technologicznie na cztery glowy. Moze wypadalo by przestac byc
> dumnym ze sie wie gdzie jest Paryz i kto to byl Juliusz Cezar a
> zajac sie czyms praktycznym bo w Polsce poki co to dostep do
> internetu jest w Polsce luksusem notebook, computer tak samo czyli
> zwykla dziura technologiczna powstala i to nie dobrze.
>
> PS Ale przeciez Polskie dzieci w porownaniu do amerykanskich
> niemieckich duzo lepiej znaja..........itp itd.
[...]

I IAR WCyb WAT home I
I ul.S.Kaliskiego 2 p.232B ul.Wspolna Droga 12 m.35 I
I 00-908 Warszawa, POLAND 04-352 Warszawa, POLAND I
I ph.:(+48/0-22)6859286 ph.:(+48/0-22)6108722 I
I sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl ap_at_ternet.pl I