Re: bardzo OFF-TOPIC [Bylo: ODP: TV-Sat Crack]

Autor: Tomasz Sokolski (tomsok_at_kaszub.ternet.pl)
Data: Sat 18 May 1996 - 12:34:12 MET DST

Gregorio Kus wrote:
- ciach -

> napewno znacznie wiecej Polakow niz Amerykanow czy Wlochow,
> (z jednymi i drugimi mam baaardzo wiele do czynienia)
> ktorzy w swojej masie sa calkowitymi ignorantami w geografii
> i historii nawet wlasnego kraju a co dopiero swiata.
> 40% amerykanskich nastolatkow ze srednich szkol nie potrafi
> wskazac Japonii na mapie konturowej swiata, a 60% niemieckich
> nastolatkow nie wie kto to byl Hitler.
> Niedawno wpadly mi w oko wyniki jakichs europejskich badan
> n/t ksiazek. Biblioteczka domowa przecietnego Francuza sklada sie
> z mniej niz 20 wolumenow z ktorych polowa to komiksy. W przecietnym
> [...]

Grego,

daj spokoj,

ja juz dalem,

podnies rece do gory i poddaj sie bo Cie facet "zajezdzi".
Przeciez to widac golym okiem, ze jest "pisarzem", i obojetnie co Ty
napiszesz, (slusznie czy nie) On i tak bedzie mial jakies "wonty",
jak nie do kodowania SKY ( mimo ,ze nie kuma o co chodzi ) to do Twojego
jezyka, a zakonczy na tym, ze masz nieladna fryzure. :) ( sorry za
przyklad )
Napisalem Mu zeby sie "rozwinal" na pl.soc.polityka, ale jak widac woli
gnebic "niewinnych" na pececie

Bye
TomekS

   Best Regards from DSS Ltd , Tom Sokolski
   fax : + 48 58 520646 or + 48 58 526692