pl.comp.pecet

Autor: PPT Warta oddz. Olsztyn (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sat 18 May 1996 - 10:04:33 MET DST

S. Duchnowski wrote:

> jak ktos jest tak ograniczony ze nie wie iz sa narody dla ktorych
> wymienienie
> nazyw Hiroshima i daty 1945 nie jest smieszne (dla zadnego normalnego
> czlowieka
> nie jest) to propunuje inny: Majdanek 44 Katyn 39 Windose 95
> Teraz rozumiesz? Czy tez przypomnisz nam ze istnieje czarny humor?
> Dalej takie smieszne i ofiar wiecej?

Nie mialem ochoty odpowiadac, ale akurat na pl.soc.polityka pojawil sie
temat Oswiecimia, w ktorym WYKAZALES sie poczuciem czarnego humoru.
Dlatego tu tylko parafraza Twojej wypowiedzi z innego watku: 'Akurat
Amerykanie mnie tu nie interesuja, bo sam nim nie jestem', a reszte
zlosliwosci umieszczam na liscie 'polityka'.

Grzegorz Bodaszewski