Re: ODP: TV-Sat Crack (chcialbym juz zakonczyc ?)

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Fri 17 May 1996 - 16:10:50 MET DST

DO WSZYTSKICH AMERICAN WANNABE:

Tomasz Sokolski <tomsok_at_kaszub.ternet.pl> wrote:

>Czesc ,
>

>3. Tom jest znacznie latwiesze do zapamietania i czytania niz Tomasz ( a jako zaawansowany :)) businessman z
>USA masz za pewne pelna swiadoamosc, ze jest to jeden z wazniejszych czynnikow pozwalajacych na nawiazanie
>rozsadnych kontaktow businessowych )
> ( A' propos czy Ty mieszkajac w NY USA !!! nazywasz sie SLAWOMIR !!!??)
Uwaga do wszystkich mieszkajacych w Polsce Tomow Markow i Andrew. Moje
imie jest Slawomir, takie dali mi rodzice, takie jest w moim
paszporcie, nie widze powodu abym mial je zmieniac aby komus bylo
latwiej..... Jest w USA wielu ludzi z korzeniami ze wszytskich krajach
swiata i jest wiele imion. Nie ma w USA aktu prawnego ktory ustala
jakie imiona sa dozwolone a jakie nie. Ja odpowiem ci pytaniem TOM czy
ty mieszkajac w Poslce nazywasz sie TOM?
Twoja biznesowa argumentacja jest smieszna bo robiac interesy w innym
kraju kazdy sie spodziewa miejscowych imion i nazw. Nikt sie nie
bedzie dziwil twojemu imieniu Tomasz>
Troche dumy narodowej czlowieku.
Proud to be Polish!

>4. Przeczytaj dokladnie cala dyskusje a dojdziesz do wniosku, ze nie notyczy ona praw autorskich, a zupelnie
>czegos innego. ( Nawiasem mowiac nie wiem czemu tak sie zainteresowales ta dyskusja ( chyba,ze lubisz popisac
>sobie na dowolne tematy ) ... jesli mieszkasz w USA to kwestia SKY zupelnie Cie nie dotyczy, w zasadzie czy Ty
>wiesz o czym my rozmawiamy ???)
Mnie poruszyla argumentacja legalnsoci dekodowania sygnalu bez
zezwolenia wlasciciela. Zabawne. Jak latwo argumentowac kradziez..

>5. Ciekaw jestem jakby sobie biedni turysci "banki" robijali odrzwi ( gdziekolwiek ), gdyby na nich napisac
>OTWARTE i ZAMKNIETE. Milo mi,ze nalezysz do grona ludzi, ktorzy uwazaja, ze " jak te gupie amerykany czy inne
>angliki chcom do Polski przyjezdzac, to niech sie polskiego nauczom !!! ( nieomal cytat z Pawlako-podbnych )
OPEN/CLOSED na banku nie dziwi ale na sklepie z pieczywem... I zeby
tak ktos w srodku mowil po angielsku jeszcze...... I zeby tak po
amerykansku uprzjmi byli i mieli cywilizowane zasady prowadzenia
biznesu (zwrot) alebo brali karty kredytowe. Inaczej to te OPEN CLOSED
jest pretesjonalne...
>6. Mysle, ze latwiej znalezc Polaka mowiacego po angielsku niz Amerykanina mowiacego w jakimkolwiek innym niz
>angielski ( amerykanski ) jezyku. W zasadzie rownie trodno byloby zanlezc Amerykanina, ktory wiedzialby jak
>nazywa sie np. stolica Francji czy UK , nie wspominajac juz o tak zawilych wiadomosciach jak np. kto to byl
>Einstein.
Twoja znajomosc USA jest dobra jak twoj angielski.........
Oczywiscie nie ma amerykanow mowiacych po hiszpansku, wlosku,
portugalsku czy polsku lub chinsku? Samych Polakow jest w USA kilka
milionow, czesc z nich mowi po polsku, mysle ze nia ma tylu Polakow
dukajacych po angielsku co amerykanow mowiacych plynnie po
polsku......
Co do wiadowmosci jak sie nazywa stolica Francji to sie spytam ciebie:
a ty wiesz jak sie nawzywa stolica Texasu? Nie. Aha. Widzisz USA to
duzy kraj inny kontynent i ludzi bardziej interesuje co sie dziej tu w
USA czy w Kanadzie albo Japonii a dopiero pozniej w Europie. Nie
powtarzaj przesadow bo istnieja podobne wobec Polakow i gdyby ktos ich
sluchal to by nikt businesu z toba nie robil.......

Co do tekstow dotyczacych pirackiego dekodowania to myslisz ze jak
sobie zalozysz koszulke z napisem "I am not responsible for my acts"
to mozesz strzelac do ludzi? Ja tez moge napisac tekst dotyczacy
czegokolwiek. Obowiazuja natomiast akty prawne i etyka. Co jest
cudze, nie dotykaj! To jest wykladnia.

Konczymy chyba, co?

__Slawek Duchnowski