Re: Jaka jest plyta Asus pod pentium na chipsecie SIS

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 16 May 1996 - 19:59:11 MET DST

Grzegorz Szyszlo napisal (-a) :

[...] ASUS na SISie...

> nie chodza s3trio64 gdy na plycie jest 66MHz . czyli ze 100, 133, 166 .
> z pozostalymi czestotliwosciami chodzi.

A co to za "s3trio64" bo ja bawilem sie kilkoma kartami na kosci Trio64
(Diamond, Data Expert, Acorp ...) w tej plycie i jakos zawsze na P-100 i
P-166 bylo wszystko OK.

> niespecjalnie dobrze dzialaja z EDO.

Eee, mialem ta plyte w domu przez pol roku i rozne w niej EDO siedzialy i
jakos nigdy nie mialem nawet najmniejszego problemu a mam w zwyczaju gonic
plyte w setupie na maxa a i klienci nic nie reklamuja a poszlo juz tego w
Polske pare dziesiatek.
Karpiu zreszta tez sie chyba ta plyta bawi(l) z EDO (a i pewnie inne
konfiguracje przecwiczyl) i jakos nie slyszalem od niego zlego slowa o tej
plycie a wrecz przeciwnie.

> za to mozna wlozyc pojedynczy simm do pierwszego slotu :) reszta oczywiscie
> parami.

Tak ale po wlozeniu zwyklego SIMMa 32-bitowego do pierwszego slotu czasami
plyta krzyczy, ze to EDO ale to niczemu nie przeszkadza.
> w stosunku do tritonow jest minimalnie wolniejsza.

Zalezy czym i jak sie mierzy ale nie twierdze, ze we wszystkim jest szybsza.

Piotrek
piotrs_at_tch.waw.pl