Re: Q: Jaki monitor 15"

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 16 May 1996 - 20:14:03 MET DST

_- StryjO -_ napisal (-a) :

> Dziekuje za info. Bede musial zobaczyc ile to u nich kosztuje. A swoja
> droga slyszalem duzo dobrego o monitorach Nokia, a skoro ten jest na
> Trinitronie to nie mam juz wiecej pytan ;-)

Ja kupilem sobie Nokie 17" Multigraph (tyz Trinitron) do domu a szukalem
dobrego monitora 17" chyba z pol roku, wiec jak sie dowiedzialem, ze od
stycznia'96 mozna kupic je w Polsce to ucieszylem sie jak dziecko.
Jakosc obrazu, ilosc mozliwych regulacji i ogolne parametry techniczne
(np. pasmo video 160 MHz!) o niebio lepsze od wszystkiego co widzialem do tej
pory. Moze nie sa tanie (troche tansze od Sony, NECa i Philipsa) ale goraco
je polecam wszystkim ktorzy szukaja naprawde dobrego monitora.

Piotrek
piotrs_at_tch.waw.pl