Re: ODP: TV-Sat Crack

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Thu 16 May 1996 - 16:54:06 MET DST

On Thu, 16 May 1996 15:45:37 +0200, Jacek Kijewski
<c55610jk_at_cs-boglab.elka.pg.gda.pl> wrote:

> Z argumentacja Tomka tez sie nie zgadzam. Ale nalezy najpierw zastanowic
>sie, czy lamanie kodow przesylanych droga radiowa jest kradzieza. To, ze
>tak jest zapisane w przepisach i ze tak twierdza nadawcy, to dla mnie
>troche malo.
Jacku prawo nie jest do tego abys je sobie kazdy interpretowal na wlasna reke.
Jesli jest napisane ze nie wolno to nie wolno.
 Caly KK kwestionujesz czy tylko poszegolne paragrafy? A Konstytucje?
> W przepisach moze byc zapisane, ze tydzien ma 3 dni - sejm
>uchwali, senat zatwierdzi, prezydent podpisze i co? Jak ktos nie chce, by
>niepowolani ogladali jego TV, to niech to zakoduje skutecznie. Ja nie
>ingeruje w tresc przekazu, nie wysylam swoich sygnalow, nie zaklocam. Jak
>ogladasz sobie przebiegi na oscyloskopie to tez kradziez?

Czy na zasadzie jak nie chcieli abym im okradl sklep to mogli lepsze kraty
zalozyc, czy tak? Ciekawe probowales tego na sali?

__Slawek Duchnowski