Re: OS/2 a WIN95 a Linux

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Wed 15 May 1996 - 17:42:45 MET DST

Adam Kubicki (mikee_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: Natomiast po zainstalowaniu dwa szoki - jeden: naprawde fajny system, mecze
: teraz ludzi w firmie zeby od ibm polska wyciagneli merlina jak sie tylko pojawi
: bo chce sobie w domu zainstalowac, drugi szok to user interface:
: przstalem sie dziwic dlaczego M$ zwyciezyl

Prosze uwierz ze to wszystko kwestia gustu, mi po piecioletnim obcowaniu
z windoze znacznie bardziej podoba sie to co oferuje warp z wygladem
zewnetrznym na czele.

: I nie mow Grego ze to normalne, ze w okienku dialogowym brak przycisku ok cancel
: do zatwierdzenia/anulowania zmian, dla mnie zawsze zamkniecie okna przez double
: click na ikonce w rogu to bedzie anulowanie, a ten przycisk undo to mnie
: rozbawil - w koncu ok cancel to nie wymysl microsoft, tak bylo w x-win, a ze

to tez nic innego jak pzryzwyczajenie ... mi jakos powyzsze wcale nie
przeszkadza i jeszcze dodam dla wszystkich piewcow wysokiej inuicyjnosci
produktow MS ze warp byl i jest dla mnie rownie intuicyjny jak byl
windoze na poczatku a nawet duzo bardziej :-)
[..]

I jeszcze ku pokrzepieniu serc OSowcow powiem ze po poczatkowych
przezyciach zwiazanych z karta s3Trio64 zakonczonych rozszerzeniem
pamieci do 2M, wintach pokazuje pod windoze (800x600x16bpp) 120 a w sesji
full-screen pod os2 130 ! I to jest to !!!

A jeszcze zeby namotac dodam ze nic nie umywa sie do X-ow pod linuxem,
bieda tylko z ubostwem aplikacji. Na moim 486DX4 100 z 8M ani windoze ani
warp nie chodzi rownie plynnie i (w swietle miazdzacej krytyki
nieprofesjonalnych sformulowan troche sie boje to pisac) elegancko.

: -adam
: PS. w domu mam freebsd ;-)

a w domu to mam windoze, linuxa i warpa (kolejnosc instalacyjna) i minix
na dyskietce 360 :-)

pOSdrawiam

--
                                                              Marcin Debowski