Re: Mentalnosc Kalego czyli Re: crack do rara

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 15 May 1996 - 15:51:22 MET DST

mac_at_inx.pm.waw.pl wrote:
: Mam taka sugestie, zebysmy wrocili to swoich szczeniackich lat
: (ja jeszcze z nich nie wyszedlem ;) i zastanowili sie czy wtedy nie
: kradlismy oprogramowania, bo po prostu nas stac na niego nie bylo, ja
: dzieki temu ze mialem ze soba 2 dyskietki 360kB z TP4.0, nauczylem sie
: programowac, a nie uwazam ze w 2 klasie technikum stac mnie by bylo na
: zakup oprogramowania,

Jak to mawial w tamtych czasach moj kolega:
"Ja nie uwazam, ze narazam firme Borland na straty. Przy tej cenie ($99,
czyli strasznie duzo owczas), ja TP na pewno nie kupie. Niezaleznie
od tego, czy uzywam, czy nie"

: Moim zdaniem dopoki nie zarabiam uzywajac danego
: programu to jest "OK", po co wyrzucac pieniadze nie wiedzac co sie da z
: danym oprogramowaniem zrobic.

Ciekawe, czy np. MS podzielilby Twoje poglady. Dla nich rynek "domowy"
to pewnie polowa zyskow.

Jarek.