Re: Mentalnosc Kalego czyli Re: crack do rara

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Wed 15 May 1996 - 17:40:41 MET DST

On 15 May 1996 09:06:50 +0200, mac_at_inx.pm.waw.pl wrote:

>CZE

> Mam taka sugestie, zebysmy wrocili to swoich szczeniackich lat
>(ja jeszcze z nich nie wyszedlem ;) i zastanowili sie czy wtedy nie
>kradlismy oprogramowania, bo po prostu nas stac na niego nie bylo, ja
>dzieki temu ze mialem ze soba 2 dyskietki 360kB z TP4.0, nauczylem sie
>programowac, a nie uwazam ze w 2 klasie technikum stac mnie by bylo na
>zakup oprogramowania, a tak moglem sobie podejsc do dowolnego XT (bo w
>domu wtedy nie mialem) usiasc i cos tam pisac.

To bylo wtedy kiedy srednia palce w Poslce wynosila okola $30.
Czasy byly siermiezne. W tej chwiwli wiele firm w USA oddaje sprzet dla szkol
lub bardso tanio spzredaje (MAC) . Wiele firm sprzedaje oprogramowanie dla szkol
po bardzo zanizownych cenach. Nawet MS prosze sprawdzic na www.microsoft.com
PS Co da naszego dziecisntwa to pretensje mozna miec tylko do wiesz kogo ze
tzrymalal kraj na poziomie technologicznego dna i do dzis nasycenioe komputerami
jest chyba ze 20 razy mniejsze niz w USA nie mowiac jzu o Sieci. Ale to juz
panie polityka.

__Slawek Duchnowski