Re: Mentalnosc Kalego czyli Re: crack do rara

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 15 May 1996 - 14:45:46 MET DST

Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl) wrote:
: A zreszta z innej beczki -- w jakim celu mam kupic legala?

Pytanie z gatunku "Dlaczego mam przestac krasc?"

Jarek.

: Programy komputerowe sa
: chyba jedynymi gdzie producent sobie robi jaja z uzytkownikow. Za to nie
: ponosi odpowiedzialnosci, za to tez nie, za tamto tez nie. I to dotyczy
: calego swiata, a nie Polski. Ostatnio slyszalem, ze w jakims tam samochodzie
: wykryli, ze podczas tankowania moze nastapic samozaplon. Wiec firma free
: wymienia wlewy paliwa /czy jak to sie tam to zwie/.

Patche do pewnych programow tez sa free. Jest to normalna sprzedaz na
zasadzie "widzialy galy co braly", ktora, IMHO, powinna byc dopuszczona
w kazdym asortymencie. Pod warunkiem oczywiscie, ze klient jest
poinformowany ze ma produkt dokladnie obejrzec,bo na tym
odpowiedzialnosc sprzedawcy sie konczy.

P.S. gdyby programy sprzedawo dobre i sprawdzone, to bylibysmy w erze
  terminali znakowych, choc denerwowalibysmy sie z 10 razy mniej. Ale programy
  kosztowalyby z 10 razy drozej.

Jarek.