Re: Mentalnosc Kalego czyli Re: crack do rara

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Wed 15 May 1996 - 06:09:37 MET DST

On 14 May 1996 15:49:36 GMT, macias_at_phys.uni.torun.pl (Maciej Pilichowski)
wrote:

>Hej,
>
> Moje 3 grosze. Jest mala roznica miedzy Mercedesem a softem. Merc zmienia
>fizycznie miejsce postoju, a po skopiowaniu dwoch sie moze ciszysz jednym.
>Ja tam tych co kopiuja nie zaliczam do zlodziei. Po prostu dlatego, ze tu
>sie tyle kranie /albo "kradnie"/ ze kradziez jest norma. A skoro norma...
>
>milego dnia zycze
>hej
>
>PS. Btw. jakie sa zyski z kupienia legala? Spokojne sumienie? Ciut malo.
>--
ja mysel ze problemem w Polsce jest nie tylko dekomunizacja czy prywatyzacja ale
powszechna demoralizacja. Kolega napisal "spokojne sumienie - ciut za malo".
Kradziez norma To znaczy ze jak wszyscy kapuja na UB to Ty tez moglbys bo to
norma? Nie obowazuje wlasne myslenie?
  I to by bylo pdosumowanie dyskusji.

__Slawek Duchnowski