Re: IBM (bylo: Male pytanko o WWW)

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Wed 15 May 1996 - 06:17:20 MET DST

On 14 May 1996 19:12:12 GMT, lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net) wrote:
>: Poki co WIN 95 prztrwal u mnie dosc
>: dluwgo bez komplikacji. W odrownieniu od WIN 3.XX nie wiesza sie dodalem sam
>: modem wewnetrzny (ja USER!!) i win same go sobie ustawilo (USR PnP).
>
>Pozycz drugi, wsadz, zobacz czy w ogole da sie je zmusic do pracy.
>Sproboj swoje windows skonfigurowac tak, zeby samo dzwonilo i odbieralo
>poczte na przyklad.
>
>: ps IBM ma najgorszy marketing i product management na swiecie.......
>
>Co obejmuje pojecie 'product management' ?
>

>Jarek.
Mam dwa oryginalna w komputerze jest Boca reserch straszny chlam ale ze jest to
jednoczesnie karta dzwiekowa z Ensoniq wavetable to musial zostac. (BOCA 1440
SE). Oba chodza nawet razem tzn USR na internecie a BOCA wysyla czy przyjmuje
faks. Powaznie. Przy instalacji USR wyciagnalem zworki (bo to Plug'n'Play i sam
ustawia sobie sources) i voila chodzi do dzis.

__Slawek Duchnowski