Win NT [Bylo: TRANSCRIPT FOR IBM OS/2 WARP TELESEMINAR]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 15 May 1996 - 02:01:47 MET DST

On Tue, 14 May 1996 16:01:28 +0200 Jarek Lis wrote:

>Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
>: PS: Wlasnie dostale propozycje napisania czegos dla NT i to za duze pieniadze
>: ciekawe co mam powiedziec: Nie napisze bo nie lubie M$ czy Napisze bo
>: lubie pieniadze a system jest dla mnie malo wazny. :))))
>
>Powiedz - napisze, ale bedzie kosztowalo dwa razy wiecej. MS, to taki
>g***ny system, ze bede sie musial dwa razy wiecej napracowac.

nie przesadzajmy Jarku,
mozna (a nawet trzeba) nie lubiec M$
ale nie powinno to obnizac naszego obiektywizmu:
Win NT to naprawde niezly kawal systemu operacyjnego
/zreszta najwazniejsze jego czesci nie sa bynajmniej dzielem M$/

Grego

P.S. Ktos tu sie wypowiadal jakoby wlasciwym systemem dla porownania
     z WARPem nie byl w95 lecz NT - otoz ten ktos sie mylil i to bardzo.
     Z NT to mozna porownywac WARP Server, Lub OS/2 LAN Server,
     natomiast WARP i w95 wchodza w ten sam segment rynku -
     systemy operacyjne dla pojedynczego uzytkownika. Porownywanie WARPa
     z NT byloby jak porownywanie TIRa z pick-up'em. (To ze w95 to taki
     pick-up jak syrena-bosto, to juz zupelnie inna historia)