Re: Bledy w Win95

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 14 May 1996 - 08:39:24 MET DST

    Wojtek> Smutno mi, ale Was pognebie. Macie i tak IDE co w
    Wojtek> zupelnosci nie robi wielkej roznicy (wielkiej, bo
    Wojtek> nieznaczna robi). Przepraszam wszystkich tych ktorzy maja
    Wojtek> SCSI lub IDE + MODE (n+1), gdzie n jest numerem tej wersji
    Wojtek> standardu (?) ide w ktorym on zaczyna wreszcie sam myslec.

  Z tego co wiem to IDE jeszcze nie zaczal sam myslec i pewnie nie
zacznie. Marny to standard. Zas w/g mnie umieszczenie swapow na dwoch
roznych dyskach, przy czym kazdy na innym interfejsie, robi juz
znaczna roznice. Wazne, zeby byly one na roznych interfejsach, a wiec
w Linuxie np. hda/hdc. Aha, w Linuxie warto tez odmaskowywac
przerwania na tyle na ile to mozliwe (hdparm -u 1 /dev/hda np.).

  Oczywiscie nijak sie to ma do SCSI :-(

pozdrawiam,
Jan Rychter
jwr_at_icm.edu.pl