Re: Bledy w Win95

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 13 May 1996 - 15:42:56 MET DST

Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl) wrote:
: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl) wrote:
: : > >Moja rada: zalozyc staly plik wymiany (moze byc na innej partycji)
: : >
: : > zasada jest prosta: swap umieszczamy na NAJCZESCIEJ uzywanej partycji
: : > NAJRZADZIEJ uzywanego dysku.
: :
: : Ja bym dodal: NAJSZYBSZEGO dysku, jak juz.
:
: Blad. Jak Ci cztery aplikacje jezdza po tym najszybszym, a jeszcze system
: czyta z niego swapa, to co z tego, ze jest najszybszy. Drugi dysk
: wolniejszy, ale DRUGI bedzie akurat efektywniejszym rozwiazaniem.

Dane przerzucic na drugi, a swap na pierwszym, szybszym. [Inna sprawa,
ze szybki najczesciej oznacza duzy, wiec miec duzy dysk i z niego nie
korzystac?]

Dodatkowo - dyski sa najszybsze na niskich numerach cylindrow, wiec
swapa raczej blizej poczatku.

J.